En una petita muntanya als afores de la Seu d’Urgell en plena natura franquejat pel Cadí situem aquest Hotel, propietat de la família Tàpies. Forma part de la prestigiosa Cadena Relais & Châteaux i porta obert des de l’any 1973.
L’Hotel, un preciós xalet de muntanya situat al peu d’una fortalesa del segle XVI, compta amb amplis finestrals per mostrar l’aparador de la espectaculars vistes de les muntanyes davant les que l’hoste pot gaudir d’un sopar o un bon esmorzar.
El Castell de Ciutat gaudeix d’una atmosfera serena i privilegiada amb detalls amb molt d’encant i tradicionals de la regió que fan sentir a un com a casa: spa, piscina interior climatitzada, jacuzzi exterior, sauna, gimnàs, bany turc, tractaments estètics, i amb tot tipus de comoditats en les habitacions, àmplies i molt confortables. En total ofereix 32 habitacions i 6 suites. El preu de l’habitació doble és, segons temporada, de 150/225 euros/dia (inclou esmorzar, minibar i spa).
L’Hotel també té un molt bon restaurant, Tàpies, considerem que es pot situar entre els millors de Catalunya tant per l’oferta gastronòmica com per la seva marc, celler i servei. Ofereix productes de temporada amb una excel·lent qualitat. Salvador Trabalón és el xef i ofereix una cuina d’autor de proximitat combinant tècniques tradicionals amb noves tendències i petits tocs d’autor. Dirigeix la sala amb professionalitat Jerôme Prousel, que també atén el celler amb més de 500 etiquetes de vins i unes 15.000 ampolles. Té un Menú Degustació «Tàpies» (de 6 plats), per 65 euros i un altre més extens de 9 plats, Menú Degustació «Castell» per 85 euros, a més de plats de la carta.
En la nostra visita ens van presentar el Menú Degustació Tàpies que compta amb: Aperitiu de benvinguda del xef; llagostins frescos amb llet de tigre, musclos i alvocat; terrina de foie gras, cireres i ametlla amarga; làmines de pop i papada de porc amb pa amb tomàquet i emulsió d’herbes fresques; espatlla de cabrit amb suc del seu rostit, pastís de patata i mongetes verdes; xocolata negra Guanaja, te earl grey i cítrics; selecció de formatges.
Una experiència que recomanem al pas per la Seu d’Urgell, tranquil·litat i qualitat assegurada.
Ctra. Nacional 260, km 229. (25700) Seu d’Urgell. Tel.: 973 35 00 00. American Express, 4B, Mastercard i Visa. No tanca. Relais & Châteaux. Correu electrònic: elcastell@hotelelcastell.com. Web: www.hotelelcastell.com
Wonderful post! We are linking to this great content on our website.
Keep up the great writing.
Me gustaMe gusta
Thanks for sharing such a nice thinking, post is nice, thats why i have read it entirely
Me gustaMe gusta
Thank you very much!
Me gustaMe gusta