El nostre nou pas per aquest restaurant ha estat molt positiu ja que en un ambient relaxat amb vistes a una zona verda amb un petit estany i taules ben separades trobem una molt bona relació qualitat /preu d’una cuina de temporada mediterrània de qualitat.
Vam degustar un esmorzar «in crescendo» que va començar bé finalitzant super bé. Una broqueta de llagostins marinats amb sèsam i kimchy inicia el dinar, seguint un bon tàrtar de salmó sobre guacamole i coulis de mango. Després un cruixent de botifarra amb panses sobre compota de poma. Tornem a la Mediterrània amb un lluç a l’estil dels pescadors de Cambrils amb salsa de romesco. I el pop a la brasa amb parmentier, carxofes i salsa kimchy.
Culminem amb xai rostit a baixa temperatura amb salsa de vermut i el seu suc, amb parmentier i compota de poma amb anís, tendre i saborós, excel·lent. Per postres el pastís de formatge casolà.
El restaurant es troba a uns 3 kms. del nucli urbà de Salou, en una urbanització, dins de les instal·lacions del Club de Tennis, al costat de la piscina. Ampli aparcament propi.
Carrer de L’Avenç, 37, (43840) Salou. Tel.: 648 45 05 29
Horari: De dilluns a dijous de 9,00 a 22,00; Divendres i Dissabte de 9,00 a 00,00; Domingo de 9,00 a 20,00 hores. No tanca mai. Master Card i Visa. Aire condicionat, aparcament, terrassa i 3 menjadors privats para fins a 120 comensals. Admet gossos en la terrassa. Correu electrònic: info@tennissalourestaurant.es Web: www.tennissalourestaurant.es/