Ens alegre veure a les xarxes socials que la restauració tarragonina de mica en mica es va posant de nou en marxa prenen cura de totes les precaucions establertes per evitar els contagis.
El restaurant Sol, de l’Ampolla, que forma part de la Fundació Institut Català de la Cultura Gastronòmica i a la porta mostra la Marca Cuina Catalana que significa que divulga i promou el patrimoni culinari català i el seu llegat gastronòmic, anuncia que reobre el proper dia 25 de maig. Un bon lloc, amb vistes per gaudir de plats mariners com bons arrossos, marisc del Delta de l’Ebre i peixos del Mediterrani.
El Nàutic de Tarragona ofereix a partir del proper dissabte, dia 23 de maig la possibilitat de dinar al costat del mar, degustant la seva cuina mediterrània i les seves especialitats que són els arrossos. Fàcil aparcament.
El Solric, un dels més antics restaurants de Tarragona de prestigi a la seva esplèndida terrassa amb molta vegetació hi trobem la cuina tarragonina de sempre, amb els seus romescos, arrossos i, molt especialment els bunyols de bacallà que son riquíssims.
El Lola Bistro de Tarragona i Altafulla servei de menjar a domicili de dijous a diumenge, portat a casa o passant a recollir la comanda telefònica.
A Cambrils, Rincón de Iruña també ofereix menjar per emportar amb una selecció dels seus plats de la carta i de fora carta, anxoves, carpaccios, pop, foie, mariscs, peix i carns, a més de postres com les croquetes de arròs amb llet.
A la capital gastronòmica de la Costa Daurada el restaurant L’Original obre a partir del 25 de maig amb exquisideses de la seva carta i un menú degustació Estiu 2020 amb gaspatxo de síndria, sardina fumada, formatge blau i crostons; amanida sde mar amb pop i algues; musclos de Cambrils al curry verd thay; arròs mariner de cranc blau i allioli de tinta de calamar i fruita de temporada, crema catalana, crumble i xocolata blanca; petits fours, 25 euros.
A Falset, Hotel-Hostal Sport, un establiment en molta història proposa que el primer dinar o sopar amb plats i vins del Priorat i Montsant, després de més 50 dies de confinament es faci amb un menjar de cuina clàssica “con Déu mana” a l’Hostal.
I la llista continua.