TAST EN RUTA PEL CELLER MASROIG

La tercera edició del maridatge entre els vins i el patrimoni històric i cultural de la població arriba al Masroig el proper dijous 18 d’agost a les 18h, coincidint amb l’inici de la Festa Major d’estiu. Una bona trobada per descobrir el patrimoni vitivinícola, històric i cultural del Celler Masroig, amb un Tast en Ruta per les seves instal·lacions centenàries.

Celler el Masroig

Una proposta enoturística, que organitzen conjuntament l’Ajuntament del Masroig i el propi Celler Masroig, que planteja un recorregut guiat per diverses localitzacions del celler mentre es tasta i es gaudeix d’alguns dels seus vins més emblemàtics, tots emparats sota la Denominació d’Origen Montsant.

El recorregut històric farà parada en espais emblemàtics del celler, com els trulls subterranis de 1917, la nau de maceració carbònica i la nova nau de bótes. En cada una d’aquestes parades, es donaran a conèixer històries del passat, curiositats i alguns personatges que han escrit la història del celler i del poble del Masroig. Alhora, es realitzarà un tast de vi el qual anirà acompanyat d’una tapa maridada amb el vi.

tast_bótes_celler.jpg

Els vins que es tastaran seran:

  • Pinyeres Blanc 2015
  • Les Sorts Jove 2015
  • Pinyeres Negre 2012
  • Les Sorts Vinyes Velles 2012
  • Mistela molt vella del Masroig

Per participar en l’activitat enoturística Tast en Ruta pel Celler Masroig és imprescindible inscriure’s prèviament al correu electrònic , indicant nom, telèfon mòbil de contacte i nombre de places a reservar (les places per assistir a aquesta activitat són limitades). El preu de l’activitat és de 10€, que s’abonaran el mateix dia de l’activitat a l’inici d’aquesta.

Deja una respuesta

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Gravatar
Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s